Followers

Photobucket

About Equibox Karaoke Sunway City Ipoh

Ipoh, Perak, Malaysia
Selamat datang ke Equibox Karaoke Sunway City blog. Equibox Karaoke adalah merupakan sebuah pusat karaoke keluarga yang terletak berhampiran Lost World of Tambun dan Giant. Bersebelahan dengan Sun Inn Hotel, Sunway City. Waktu beroperasi adalah dari 6.00 petang sehingga 1.00 pagi pada hari Ahad sehingga hari Khamis. Manakala pada hari Jumaat dan Sabtu adalah dari 6.00 petang sehingga 2.00 pagi.

Wednesday, November 25, 2009

SPECIAL OFFER's

Berita baik kepada pelanggan-pelanggan. Anda boleh menikmati tawaran istimewa dari EQUIBOX KARAOKE SUNWAY CITY sekarang. Antara tawaran-tawaran istimewa dari kami

Membership Rate
Dengan membayar RM50.00 untuk seumur hidup anda akan menikmati harga yang istimewa setiap kali mengunjungi Equibox Karaoke dan diskaun sehingga 15-20 % ditawarkan.

Rate per hour
Standard Room - RM 20.00
Medium ROom - RM 28.00
Super Medium - RM 33.00
VIP Room - RM 45.00
Super VIP Room - RM 65.00

Student Rate
Berita baik kepada pelajar-pelajar, dengan hanya menunjukkan Kad Pelajar/Student ID semasa mengunjugi EQUIBOX KARAOKE SUNWAY CITY anda akan menikmati harga yang sangat istimewa serendah RM 20.00 sejam. Tawaran hanya pada hari AHAD sehingga hari KHAMIS sahaja.

Kakitangan JPJ's
Tawaran menarik kepada semua kakitangan-kakitangan JPJ. Anda boleh menikmati diskaun dari 15-20 % di EQUIBOX KARAOKE SUNWAY CITY dengan hanya menunjukkan Kad Pekerja / Staff Id. Semudah itu.

Walk In Customer
Kami menawarkan kupon istimewa kepada walk in customer. Untuk setiap cop anda layak untuk menikmati tawaran istimewa dari kami.

* semua tawaran tertakhluk kepada terma dan syarat.

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan anda boleh menghubungi kami di 05-5498296

0 comments:

Post a Comment